Ketik sini akan bantu Blog ini

Seyogia

☼ ◙ ☼ ◙ ☼ ◙ Resah lebih kepada situs yang menemukan nilai diri Penyair iDANRADZi... ianya sekadar isu sisi bagi memeriah situs utama yang telah lama berkembang... terselit pelbagai makna yang nyata & tersembunyi. ☼ ◙ ☼ ◙ ☼ ◙... Resah lebih kepada situs yang menemukan nilai diri Penyair iDANRADZi

Rabu, 23 Julai 2014

Kiki tak terajang cina langgar kereta begini? Cari cina ini...!!!


Marah penjenayah atau benci Melayu? 
Bukan ke penjenayah Cina lagi jahat dari peragut ini???

IGP minta orang ramai bantu kenal pasti lelaki sepak remaja

21 JUL: Pihak polis meminta kerjasama orang ramai untuk tampil memberikan maklumat berkenaan kes seorang lelaki yang dipercayai memukul seorang remaja lelaki lain yang klip video kejadian itu tersebar di laman sosial baru-baru ini.

Menurut Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar dalam twitter beliau, kes tersebut dilaporkan berlaku pada tahun lalu dan pihak polis telahpun membuka kertas siasatan.

IGP kes lelaki sepak remaja

Namun demikian identiti pelaku yang memukul remaja berkenaan, yang dipercayai mencuri masih belum dikenal pasti dan bantuan orang ramai adalah diperlukan bagi mengesan lelaki tersebut.
Kenyataan Khalid melalui akaun Twitter beliau kemudiannya disiarkan pihak polis melalui laman Facebook rasmi Polis Diraja Malaysia (PDRM).

Khalid mengambil tindakan ini setelah wujud desakan di laman media sosial yang mempertikaikan kes buli jalanan membabitkan seorang wanita dikenali sebagai “kes Kiki” sudah diselesaikan segera, namun lelaki yang memukul remaja dalam video di bawah ini masih bebas.- bnbbc.my

Siapa tahu siapa cina ini, alamat, tempat kerja/niaga dan handphone, sila tinggalkan dalam komen box.... ia tak akan disiarkan.
Kiki kena denda RM5000. Hakim Kamarudin melayu mudah lupa. Cina tipu part kereta boleh. Cina tipu part phone clone boleh. Sokong Israel boleh dan boleh pula sepak muka Melayu.
Bukan semua cina jahat tapi cina yang sepak muka budak tu memang bangsat...patutnya orang yang kat situ tolong la..panggil polis...biar polis buat keja..
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan