Ketik sini akan bantu Blog ini

Seyogia

☼ ◙ ☼ ◙ ☼ ◙ Resah lebih kepada situs yang menemukan nilai diri Penyair iDANRADZi... ianya sekadar isu sisi bagi memeriah situs utama yang telah lama berkembang... terselit pelbagai makna yang nyata & tersembunyi. ☼ ◙ ☼ ◙ ☼ ◙... Resah lebih kepada situs yang menemukan nilai diri Penyair iDANRADZi

Selasa, 22 Julai 2014

Info Pemilik Peugeot CDM 25 - Kiki Kamaruddin

Ini Blogger yang CACI Kiki

Pemilik Peugeot CDM 25 - Kiki Kamaruddin |
Haha ! nak tergelak bila kes ni menjadi sangat2 viral di Facebook. Bukan itu je, jadi bahan troll lagi sampaikan abah wa pun guna gambar minah ni pegang stering lock untuk mempromosi page tudung dan baju kurung dia... haaa... jejemputlah beli kat SINI ye... opsss promot jugak ~
ok sambung.
Kiki Kamaruddin, adalah seorang wedding planner, dari info yang wa baca.. muka dia selalu menepek di Ampang Point untuk Kerja Kahwin..  mungkin kerana kes ini, dah takde yang nak ambil dia jadi wedding planner lagi.. rakyat Malaysia terasa sangat dengan perbuatan minah ni... sampaikan wa gelak kikikiki pun dah mendatangkan kemeluatan oleh hakak wa ! muahahahhaa !
Mungkin kereta Peugeot beliau beli dengan duit cash maka mengamuk tak tentu pasal... yela, dia tak suka berhutang pun :)
Dan di antara gambar2 troll yang di-share di dalam Facebook :-
Sebelum ini Kiki ada memuat-naik status dia yang kelihatan sedar diri, tapi kita boleh baca juga yang dia masih hentam golongan bawak kereta cabuk / lama kat luar sana tu.. hurm.. kenapa la perangai kamu sebegini wahai, hawa?
Allah SWT uji lu dengan harta mewah, kini DIA aibkan lu satu dunia.. lu masih tak sedar... wa yakin rezeki Allah di mana-mana.. tapi jangan kerana kes ini.. rezeki lu tertutup wahai Kiki... kecantikan seorang wanita dari akhlaknya... lu dah la so-so aje... plus akhlak yang sebegini... hurmmm..

Mungkin kerana keangkuhan lu, maka Allah menunjukkan siapa lu...








 http://aunidenovella.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan