Ketik sini akan bantu Blog ini

Seyogia

☼ ◙ ☼ ◙ ☼ ◙ Resah lebih kepada situs yang menemukan nilai diri Penyair iDANRADZi... ianya sekadar isu sisi bagi memeriah situs utama yang telah lama berkembang... terselit pelbagai makna yang nyata & tersembunyi. ☼ ◙ ☼ ◙ ☼ ◙... Resah lebih kepada situs yang menemukan nilai diri Penyair iDANRADZi

Jumaat, 16 Mei 2014

Gambar Kemalangan Kapal Terbang Yang Jarang Berlaku


Kalau cakap pasal kemalangan, kemalangan jalan rayalah yang paling biasa sekali kita dengar, lihat dan alami. Tapi kemalangan melibatkan kapal terbang ..... amat jarang sekali. Jadi, ia boleh dikatakan antara kenderaan pengangkutan yang paling selamat di dunia. Walaupun, ia dianggap seperti sebuah mesin yang menggerunkan kerana dalam berat-berat tu boleh terbang naik ke awan biru .... yang tentunya bagi sesetengah orang fobia walaupun tidak pernah menaiki sebarang kapal terbang.
Apabila bercakap mengenai kemalangan melibatkan kapal terbang, ia memang ada berlaku, dan apabila ia berlaku - ia satu tragedi yang sangat dasyat. Kemalangan kapal terbang boleh dikatakan pasti mati punya sebab tak ada apa yang menghalang ia terjunam dan terhempas di antara awan biru dan bumi.







Tiada ulasan:

Catat Ulasan