Ketik sini akan bantu Blog ini

Seyogia

☼ ◙ ☼ ◙ ☼ ◙ Resah lebih kepada situs yang menemukan nilai diri Penyair iDANRADZi... ianya sekadar isu sisi bagi memeriah situs utama yang telah lama berkembang... terselit pelbagai makna yang nyata & tersembunyi. ☼ ◙ ☼ ◙ ☼ ◙... Resah lebih kepada situs yang menemukan nilai diri Penyair iDANRADZi

Sabtu, 23 Februari 2013

Fizz Fairuz bertunang

 tetapi bukan dengan Almy Nadia

February 14, 2013 by  
Fizz Fairuz atau nama sebenarnya Mohd Fairuz Zainal Abidin, 34 telah bertunang secara senyap dengan seorang wanita yang juga merupakan ahli kelab peminat beliau.Menurut beberapa sumber majlis pertunangan itu sudah pun berlangsung pada 10 Februari lalu di Kuantan,Pahang.
fizz  tunang 1

Fizz sendiri telah menyarungkan cincin kepada jari manis Azlyn Massiela tunangnya itu.Apabila bocornya gambar yang menunjukkan tindakan Fizz itu ramai berpendapat bahawa ia bertentangan dengan adat resam Melayu bahkan haram disisi agama dan tindakan merahsiakan pertunangan itu dianggap tidak jujur bagi para peminatnya.


Ramai yang menanyakan apa yang telah terjadi kepada Almy Nadia sedangkan sebelum ini, Almy merupakan kekasih Fizz buat beberapa tahun lamanya bahkan di dada akhbar juga pernah menyatakan bahawa Almy sanggup tunggu Fizz bersedia untuk berumah-tangga.

OHARTIS: MACAM-MACAM DUNIA ARTIS NI KAN?
Psst: Pembetulan telah dilakukan dari statement penulis kami sebelum ini berkenaan pertunangan. Dari segi agama, pertunangan haruslah dirahsiakan dan perkahwinan sahaja yang perlu dihebahkan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan