Ketik sini akan bantu Blog ini

Seyogia

☼ ◙ ☼ ◙ ☼ ◙ Resah lebih kepada situs yang menemukan nilai diri Penyair iDANRADZi... ianya sekadar isu sisi bagi memeriah situs utama yang telah lama berkembang... terselit pelbagai makna yang nyata & tersembunyi. ☼ ◙ ☼ ◙ ☼ ◙... Resah lebih kepada situs yang menemukan nilai diri Penyair iDANRADZi

Isnin, 25 Februari 2013

“Aku Masih Cinta” lagu Shila Amzah untuk Sharnaaz

February 14, 2013 by  


Shila Amzah melancarkan lagu terbarunya bertajuk “Masih Aku Cinta” yang jelas ditujukan kepada Sharnaaz Ahmad. Lagu yang dinyanyikan dengan penuh perasaan dengan bait-bait ayat yang berkisarkan tentang hubungan mereka berdua selama ini selepas dikatakan telahpun berakhir beberapa hari lalu.
Screen Shot 2013-02-14 at 6.27.08 PM
Sehingga hari ini, tiada siapa tahu apa masalah sebenar yang melanda Shila, Sharnaaz dan bapa Shila, ND Lala hingga membuatkan perhubungan yang telah terbina antara mereka berdua dengan begitu baik selama ini berakhir begitu sahaja. Biarpun ramai yang mengatakan Sharnaaz tidak sesuai dengan Shila kerana sikap panas barannya yang tidak berfikir panjang sebelum melepaskan sesuatu kenyataan, namun hakikatnya selagi Shila bahagia dan menerima sikap pasangannya itu, ianya langsung tidak memberi masalah kepada orang lain. Read more

Cinta Shila dan Sharnaaz berakhir

February 14, 2013 by  
shila and sharnaaz

Setelah dihimpit pelbagai kontroversi  dan kritikan akhirnya hubungan yang dipertahankan selama ini oleh Shila Amzah telah tiba di titian terakhir walaupun penghujungnya tidak indah namun ia sudah menjadi satu titik yang tidak boleh dilupakan oleh penyanyi tersebut dari laman sosial Twitter miliknya.
shila twitter 1
shila twitter 2


shila twitter 3
   
Hubungan mereka telah berakhir itu hakikatnya mungkin ini adalah cara yang terbaik buat mereka berdua dan redha dengan segala ketentuan yang telah tertulis.

Hubungan yang tidak direstui oleh ibu bapa memang tidak akan ke mana-mana jika bahagia pun mungkin hanya seketika. Biarlah sesal dahulu dari sesal kemudian hari bila rumah tangga telah terbina. Kumbang bukan seekor bunga bukan sekuntum bukan?Harapnya selepas ini mereka tidak bermasam muka dan mengekalkan persahabatan itu yang terbaik.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan