Ketik sini akan bantu Blog ini

Seyogia

☼ ◙ ☼ ◙ ☼ ◙ Resah lebih kepada situs yang menemukan nilai diri Penyair iDANRADZi... ianya sekadar isu sisi bagi memeriah situs utama yang telah lama berkembang... terselit pelbagai makna yang nyata & tersembunyi. ☼ ◙ ☼ ◙ ☼ ◙... Resah lebih kepada situs yang menemukan nilai diri Penyair iDANRADZi

Sabtu, 28 November 2015

Petua Melayu Lama Untuk Melambatkan Pancutan Air Mani:

Pilihan 1: Dapatkan gambir kudat atau gambir sarawak dengan sedikit air dan kemudian sapukan di bahagian kepala zakar sahaja. Jangan sapukan terlalu banyak kerana ini mengakibatkan zakar terus tegang tanpa memancutkan mani dalam masa yang amat panjang. Sapukan kira-kira 20 minit sebelum jimak.
Pilihan 2: Sediakan 10 butir biji kapas dan satu sudu minyak jarak. Tumbuk biji kapas hingga lumat dan gaulkan bersama minyak jarak hingga sebati. Sapukan minyak ini pada zakar dengan mengurutnya perlahan-lahan 5 hingga 8 minit sebelum jimak.
Pilhan 3

; Tumbuk atau blinder beberapa ulas bawang putih campur dengan sesudu madu & segelas air suam. Minum sekitar 15 minit sebeum jimak.
Pilihan 4: Ambil hampedu kambing atau ayam jantan yang baharu disembelih. Pecahkan dan lumurkan pada zakar hingga rata lebih kurang 2 hingga 5 minit sebelum jimak.
Pilihan 5: Ambil kuning telur, bubuh sebuku bawang merah, sebuku bawang putih, campur sedikit air. Jerangkan sehingga mendidih. Makan di waktu Asar sebelum makan malam.
Pilihan 6: Ambil limau purut dan lada sulah, pipis halusdan makan semasa mahu berjimak.
Pilihan 7: Makan hati kambing yang di 'kasi', ia dikatakan boleh menahan mani.
Pilihan 8: Ambil segengam akar pinang muda (2 tahun ke bawah), rebuskan bersama segengam daun tapak gajah (bentuk seperti tapak gajah dan selalu dijumpai di pinggir hutan) sehingga air tinggal setengah daripada periuk. Tapis dengan kain dan embunkan semalaman. Sebelum diminum, digalakkan mengunyah asam keping untuk mengurangkan rasa payau. Amalkan sehari sebelum berjimak.
Pilihan 9: Apabila sahaja rasa air mani itu hendak keluar, tariklah nafas anda sepanjang yang anda mampu dan apabila ada rasa hendak keluar, tarik lagi nafas. Lakukan hingga seterusnya. Cara ini anda akan dapat menikmati jimak yang lebih lama.
Pilahan10 Dapatkan gambir kudat atau gambir sarawak dengan sedikit air dan kemudian sapukan di bahagian kepala zakar sahaja. Jangan sapukan terlalu banyak kerana ini mengakibatkan zakar terus tegang tanpa memancutkan mani dalam masa yang amat panjang. Sapukan kira-kira 20 minit sebelum jimak. 
Pilihan 11: Sediakan 10 butir biji kapas dan satu sudu minyak jarak. Tumbuk biji kapas hingga lumat dan gaulkan bersama minyak jarak hingga sebati. Sapukan minyak ini pada zakar dengan mengurutnya perlahan-lahan 5 hingga 8 minit sebelum jimak. 
Pilihan 12: Ambil sedikit kacang kulai hitam (biasanya dijual di kedai jamu atau ubat Cina) dan tumbuk hingga lumat. Campurkan dengan sedikit air hingga sebati dan sapukan sedikit pada zakar dengan mengurut perlahan-lahan 5 hingga 8 minit sebelum
Pilihan 13: Ambil segengam akar pinang muda (2 tahun ke bawah), rebuskan bersama segengam daun tapak gajah (bentuk seperti tapak gajah dan selalu dijumpai di pinggir hutan) sehingga air tinggal setengah daripada periuk. Tapis dengan kain dan embunkan semalaman. Sebelum diminum, digalakkan mengunyah asam keping untuk mengurangkan rasa payau. Amalkan sehari sebelum berjimak.


5 petua lambatkan keluar air mani..

petua lambat pancut
Seperti yang kita tahu, lelaki cenderung untuk mengalami orgasm lebih cepat dari perempuan. Biasanya lelaki apabila melakukan hubungan akan mengalami ejakulasi lima hingga sepuluh minit pertama manakala masa purata bagi perempuan adalah sepuluh hingga lima belas minit.
Di sebabkan itu permainan foreplay adalah penting supaya wanita akan terangsang sepenuhnya apabila anda mula melakukan hubungan  dan mereka cenderung untuk mengalami orgasm lebih awal dari anda.
Namun, ada juga perempuan yang memang liat untuk mengalami orgasm sehingga mengambil masa lebih 30 minit untuk mereka mengalami orgasm. Ini terjadi mungkin di sebabkan memang sifat wanita itu memang susah untuk mengalami orgasm. Petua ini akan memberi anda lima cara berkesan untuk anda tahan lebih lama di ranjang.
Timing rangsangan.
Bermain masa dengan ejakulasi anda. Apabila anda terasa ingin mengalami orgasm, anda tarik zakar anda dari vagina dan biarkan ketegangan orgasm berkurangan. Untuk elakkan pasangan anda hilang sensasinya, anda undur zakar anda dan ubah pada posisi yang lain pula. Anda juga boleh meramas buah dada pasangan anda dan mencium bahagian G-Spot atau mejilat "biji kelentit" sambil mengurangkan ketegangan orgasm anda. Selepas beberapa ketika, anda teruskan kembali persetubuhan dengan pasangan anda.
Posisi seks : Zakar lebih dalam di dalam vagina.
Cara kedua adalah memastikan zakar anda boleh menjolok vagina pasangan anda lebih dalam lagi.
Salah satu caranya adalah melalui posisi duduk di mana perempan meluruskan kakinya dan anda bersetubuh sambil duduk. Masukan zakar dalam ke lubang vagina akan merangsang pasangan anda untuk mengalami orgasm lebih cepat dari anda.
Pakai kondom
Cara ini mungkin anda tidak akan ikut tetapi ia berkesan untuk memanjangkan masa di ranjang.
Pemakaian kondom menyebabkan zakar anda tidak mudah terangsang anda akan bertahan dengan lebih lama.
Onani @ blowjob sebelum bersetubuh.
Anda boleh onani@melancap sebentar di bilik air sebelum bersetubuh. Ejakulasi kedua selalunya akan mengambil masa yang agak lama untuk keluar. Selain melancap, anda juga boleh minta pasangan anda untuk blowjob zakar anda sehingga keluar air mani.
Tukar rentak.
Apabila anda rasa ingin keluar tetapi pasangan anda belum, anda boleh memperlahankan kayuhan  zakar anda. Lakukan tujahan laju dan perlahan secara berselang seli. Apabila anda sudah rasa ok, anda lajukan kembali rentak persetubuhan anda

Tiada ulasan:

Catat Ulasan