Ketik sini akan bantu Blog ini

Seyogia

☼ ◙ ☼ ◙ ☼ ◙ Resah lebih kepada situs yang menemukan nilai diri Penyair iDANRADZi... ianya sekadar isu sisi bagi memeriah situs utama yang telah lama berkembang... terselit pelbagai makna yang nyata & tersembunyi. ☼ ◙ ☼ ◙ ☼ ◙... Resah lebih kepada situs yang menemukan nilai diri Penyair iDANRADZi

Isnin, 25 Februari 2013

Proton Preve Hatchback & Isu Preve Sebelum Ini

February 18, 2013 by  
Sejak 20 tahun lebih yang lalu, Proton hingga ke hari ini kekal membanggakan rakyat Malaysia dengan pelbagai model kereta baru yang dilihat semakin lama, semakin baik dan menepati citarasa rakyat Malaysia. Proton Preve yang dilancarkan tahun lalu mendapat permintaan yang tinggi dari rakyat Malaysia berdasarkan pelbagai teknologi terkini yang diperkenalkan kepadanya. Biarpun masih terdapat beberapa kekurangan dan kerap dijadikan bahan ketawa (lebih menyedihkan dari rakyat Malaysia sendiri), model ini tetap semakin memenuhi jalanraya di Malaysia.
Atas kejayaan tersebut, Proton model Preve Hatchback bakal dilancarkan tidak lama lagi di mana buat masa ini sering dilihat melakukan percubaan pemanduan di atas jalanraya.
ohartis-preve-hatchback
Preve_Hatchback_front-860x516
Preve_Hatchback_rear-860x516
Preve_Hatchback_side-860x516
ohartis-preve-hatchback-2
Ingat lagi dengan kes Preve dimalukan oleh salah seorang penggunanya yang tidak berpuas-hati? Pelbagai notis kritikan ditampal pada kereta tersebut di sebuah showroom Proton. Mampukah Proton menangkis kejadian yang sama berulang dengan menambah-baik model kereta keluaran terbaru mereka ini?
ohartis-preve
ohartis-preve-2
ohartis-preve-3
ohartis-preve-4
ohartis-preve-5
ohartis-preve-6
Pada pandangan kami, semua kritikan ini akan menjadikan Proton lebih matang untuk menghasilkan kereta yang berkualiti pada masa akan datang. Apa pandangan anda dengan model Preve Hatchback ini? Mampukah Proton untuk terus bersaing dengan pelbagai jenama kereta terkemuka lain di dunia?

PS: POST INI DIKELUARKAN DI BAWAH KATEGORI UMUM/SEMASA DI MANA IANYA TIDAK BERKAITAN DENGAN ARTIS DAN SELEBRITI.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan